Nieuws • 16 juli 2019

Wervingscampagne personeel

Na de crisis van een paar jaar geleden is de economie, en daarmee ook de arbeidsmarkt, weer aangetrokken en dat merken wij ook bij Junis. Het is je misschien al opgevallen dat er vaker personeelswisselingen zijn en dat er groepen bijkomen of anders worden ingedeeld. Zo proberen we aan de vraag naar kinderopvang te voldoen, zodat we voor alle kinderen een plekje kunnen bieden. Dit houdt ook in dat we nieuwe gekwalificeerde medewerkers aantrekken en aan ons binden. Hier werken we hard aan.

Om zo snel mogelijk op de kwalitatief juiste manier nieuwe medewerkers te werven, lanceerden we diverse wervingscampagnes in Alphen aan den Rijn, Bodegraven en omstreken. Misschien heb je onze uitingen al voorbij zien komen in een bushokje of op social media. Ook ons gastouderbureau krijgt steeds meer aanvragen en daarom starten we binnenkort ook een campagne voor nieuwe gastouders.

Daarnaast vinden we het ook belangrijk om onze huidige medewerkers aan ons te binden. Dit doen we onder andere door workshops en bijscholing aan te bieden en extra aandacht te besteden aan hun persoonlijke groei. Daarbij zijn onze kernwaarden van de pedagogische cirkel een belangrijke leidraad voor ons.

Delen