We zijn trots op de bereikte resultaten in 2023
Ondanks de vele wisselingen en soms extra werkdruk, bijvoorbeeld door personeelskrapte. Het financiële rendement (het geld dat wij aan het eind van het jaar over hadden) is lager dan eerdere jaren. We investeerden namelijk meer dan ooit in het boeien, binden en vinden van personeel.
Ons maatschappelijke resultaat zagen we het afgelopen jaar groeien. Maar nog belangrijker, we bouwden in 2023 een goed en duurzaam fundament voor de toekomst. Dat geeft vertrouwen in een succesvolle uitvoering van onze nieuwe strategische agenda.

Samen de wereld verkennen
Bij Junis Kinderopvang geven we kinderen en collega’s daar alle ruimte voor. Ruimte om te verbinden met jezelf, elkaar en de inhoud van ons vak.
Als maatschappelijke kinderopvang vinden we het heel belangrijk dat álle kinderen die ruimte krijgen. Dezelfde start en dezelfde kansen. Wie je ook bent. Waar je wieg ook stond. Samen en met oog voor elkaar geven we onze eigen ontwikkeling allemaal onze unieke kleur. Want groeien doe je op je eigen manier, in je eigen tempo en vanuit je eigen karakter. Bij Junis mag het op je eigen wijs.

Junis jaarverslag 2023