Vanaf oktober gaat ons klanttevredenheidsonderzoek (kto) van start. In het dagelijks werk bij Junis is het voor ons belangrijk te weten hoe het zit met de tevredenheid van ouders. Wat gaat goed, en waar zie jij nog ruimte voor groei. Dit biedt ons de kans hiermee aan de slag te gaan.

Continu, maar wel in stappen
Nieuwe klanten hebben soms andere wensen en verwachtingen dan ouders die al langer klant zijn. Daar gaan we in ons onderzoek rekening mee houden. Continu klinkt alsof ouders veel vragenlijsten van ons krijgen. Dat is gelukkig niet zo. De meeste klanten krijgen één vragenlijst per jaar. Het onderzoek is anoniem en wordt uitgevoerd door VerbeterMeter. Dankzij de samenwerking met VerbeterMeter kunnen we ons kto nog verder professionaliseren.

Dit kun je verwachten

VragenlijstVerzendmoment
KennismakingsvragenlijstNa de eerste week opvang
Vragenlijst over de wenperiodeDrie maanden na de eerste opvangdag
Jaarlijkse vragenlijstVanaf een jaar bij Junis, elk jaar rond de startdatum
EindvragenlijstIn de week na de laatste opvangdag

Klanten van Junis ontvangen de vragenlijst komend jaar per e-mail, direct vanuit VerbeterMeter. Bij de start in oktober kijken we twee maanden terug, hierdoor kunnen ouders die deze zomer zijn gestart alsnog een vragenlijst ontvangen over de eerste periode bij Junis.

Wij hopen dat wij op jouw medewerking mogen rekenen. Zodat we met elkaar kunnen zorgen voor de beste opvang voor jouw kind(eren).

Wat wij beloven
Al onze clusters hebben inzicht in de anonieme resultaten.  Zo kunnen de juiste mensen met jouw reactie aan de slag. De warme reacties delen we op de groepen, en de verbeterpunten vertalen we in doelen.

Ook komend jaar kun je een aantal klantbeloften van ons verwachten. Natuurlijk gaan we deze met jou delen, met een samenvatting van de resultaten.